Sunday, February 8, 2009

Ronda-Ronda bersama Dewa :D

-
hari ni best gile sbb dpt lpak dgn si mamat itam ni.
name die Nizam lahh
tp, yg best skali naik vespa antik bapak die la..
(motor tu time nk start punye la susah)


first, kitorang pg kt tman sbb die suruh aku ajar math.
(thank you ckgu mat zain sbb ajr sy math kt skola :D)
tibe-tibe Miera sms aku, die tules:
"kaw smbut thaipusam or buat hw?"
aku pun call la die utk balas pertnyaan tu..


then, kitorang pg kdai mamak sbb aku dr pg td tak mkn-mkn
dh la aku kne blanje sume skali
(nasib baik mura jerr)
lps mkn kitorang pg cc
tp, aku tak main punn
aku tgk je sbb kt umah dh ade laptop+internet
lme gak la die main
(taw la rm1=1 hour)


time nk pg isi minyak kt shell danau kota
aku trlalu plak kt dpn police station
(apalagi, aku pun brlagak skema lalu memakai topi ajaib)



last skali, aku tunjuk die jln nk balik umah die.
pastu, aku pun pulang ke rumah aku dgn berjln kaki
(ta de la jauh sgt)