Thursday, July 9, 2009

sajfhamirkacakuruarca

hohoho :D
Akhirnya Intervensi 3 sudah habis.
Tapi, Cikgu Mat Zin ckp "jgn celebrate awal awal"


Budak 16 & 19 plan nk pg PD laa, Melaka laa..
Kecoh semacam jea..
Duit nak mintak sape?
Suruh Sultan KL sponsor laa.
(Pale kan ade..)


Tadi, ade school magazine photoshoot.
aku cam bodo jea nak msuk klas lain punye gambar.
Last last, kantoi dgn cikgu klass diorang.
Hahaha (:
Sumpah cam bodoh.


Time nak present Batik kat klas Pend. Seni
Tiba tiba jea pc shut down.
Hahaha..(:
Daa tak payah present lagi.
Baru setengah daa abes.

___________________________________________

Tanggal 17hb Julai 2009
Hari ni, aku daa ade kat rumah.
Kenapa? Sbb aku dapat balik laa..
Semalam, aku ade photoshoot lagi skali.
Sepatutnya aku masuk satu gambar jea,
tapi aku masuk sume kelab yang ade photoshoot session hari tu (:

Korang saba jap la..
Nanti gambar aku kuar Majalah Elham,
eh eh.. Silap, Ilham laa.