Friday, September 18, 2009

Please put your title

Lepas sahur, aku call Adie.
(Maka terjadilah perbualan antara aku & Adie)

Amir: Weh Di, aku nak ajak kau kuar petang kang.
Kau nak tak?
Adie: Kau nak tau something tak?
Amir: Nak nak :D
Adie: Aku daa ada kat kampung laa weh!
Amir: =,=" Laa, yeke..
Adie: Asal? Kau nak beli baju raya ke?
Amir: Tak ah.. Saje nak bukak puasa dgn kau.
Ramai gak budak hostel aku.
Adie: Sorry tak dapat join. :(
Amir: Oke2.. Bye.

Then, aku on mp3 sampai tertido.
Bangun2 je dah pukul 12 lebih.
Main PS jap.
Boring ouh =,=
Asyik main game same je..

Lepas siap2, aku pegi la sembahyang Jumaat.
Jumpa kawan lama,
Dorang masih tak matang2 lagi.
Main2 dlm surau cam budak2 je..

Abis sembahyang, aku baru ingat ada game baru.
Game G-Force je..
Hari tu, aku dengan Popo baca game review
kat Gempak or Utopia

Aku singgah jap kedai game.
Last2 jumpa gak game tu..
Hahaa:D

*Out.