Thursday, May 27, 2010

Selamat Hari Guru!






First of all, aku ucapkan Selamat Hari Guru kat semua cikgu yang pernah ajar aku.
dear Cikgu, walaupun saya sayang sangat kat cikgu, saya terpaksa pindah sekolah sebab saya tak suka kat sorang cikgu tu. Hahaha ;D

Semalam sekolah aku sambut Hari Guru.
Form 5 punye event la ni..

So, ape yang aku boleh comment mmg agak menyakitkan hati la..
Orang melayu memang sinonim dgn peribahasa 'mmg pahit utk ditelan tapi, pedih utk diluahkan.'
Oleh sebab aku mmg tak suka makan ubat yang mmg pahit, so, aku luahkan je..

Event tu mmg cam mmg dah terpesong gile ba*i aku ckp eh.
Buat gimik yang tak de kena mengena dgn event sebenar yang melambangkan ni skolah cam haprak je yang duduk.

Form 4 hari ni mmg jadi cam kuli batak je.
Walaupun aku suka tgk kawan aku angkat sepanduk 'Selamat Hari Guru'
Yang lain-lain pulak kene tunduk time cikgu datang naik kereta sampai tersagat kat side mirror dorang.

Kesimpulannya, sambutan Hari Guru yang telah diadakan telah bertukar menjadi sambutan Hari Tingkatan 5 kerana pada hari tersebut tingkatan 4 telah dijadikan sebgai kuli yang hanya berfungsi sebagai tukang angkat kerusi, meja dan tukang tengok je..

Sambutan Hari Guru sepatutnya disambut bersama-sama walaupun aku tau tahun ni last bagi dorang.
Cikgu bukannya ajar form 5 sorang je.. Betul tak??