Thursday, September 9, 2010

End of fasting, just slow down.


First of all, SELAMAT HARI RAYA aku ucapkan kat semua yang kenal aku
Sebenarnya, setiap hari kita kena mintak maaf, cuma bulan Syawal ni je yang orang sebok-sebok nak mintak maaf dari hujung rambut ke hujung kaki,
Kalau yang takde rambut tu kesian lah sebab tak dapat nak mintak maaf, bukan camtu?
So, aku pun tak kan melepaskan peluang ni utk mintak maaf kat semua orang.

Aktiviti yg biasa orang NORMAL lakukan pada pagi hari raya :

1) Terkocoh-kocoh nak mandi sebab bangun lambat.
2) Tertidur time khatib baca khutbah raya sebab mengantuk gila.
3) Ziarah ahli keluarga yang telah 'pergi'.
4) Balik rumah mintak maaf instead salam tangan family.
5) Beratur nak tggu giliran duit raya. haha ;D
6) Snap gambar raya dgn family.
7) Makan kuih raya.
8) Pergi beraya kat rumah jiran.
9) Jgn lupa mengurat skali tapi aku nak mengurat H sorang je. :)
10) Korang pandai pandai lah tambah sendiri ehh..

Nampak gayanya, aku pakai baju melayu sampai raya ketiga lah ni.
Baju raya aku tahun ni 2 helai t-shirt plus 2 jeans je.
Tak macam korang, shopping sakan.

Haha :D Anyway, korang tau tak tadi
H chat dengan aku kat FB lah weh.
Comel comel belaka :P
She thanks to me for the flyer that i'd sent to her.
Wah, mati mati aku ingatkan flyer tu tak sampai..

Weh, korang perasan tak?
uncle-abc.blogspot.com telah diguna pakai semula.
Nak tau sebab apa aku pakai ignorethewords tu?
Ask me. Okay :)