Tuesday, November 16, 2010

How to spell title?


(dont ask why. all pictures were taken, so i picked this)

Firstly, nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha
kat semua yang membaca post ni
Emm.. masih tak terlambat utk wish Happy Holiday
kat semua orang yang bergelar murid sekolah
Kepada pelajar tingkatan tingkatan lima tu,
lipat gandakanlah usaha anda. HAHA :D
(SASER nombor satu. Miraa, kau pun sama. Amiin~)

Oh, aku dengar yang Arib tak sekolah kat Segambut Jaya sekarang ni.
dah 'up' eh kau, SBU pulak dah ;P
Tapi, bila aku pergi amik adik aku tadi,
nampak dia kat sana dan 'masih' berpakaian pengawas PSS lagi.
Adoyai, dah pindah pun masih tak leh lepaskan jawatan.
.. And aku pun dah tengok majalah Ilham yang latest
Tema kali ni aku rasa masih berasaskan technology lagi
dan tak pelik lah sebab ni semua aku tau idea Arib
kalau tahun lepas tema dia Windows,
tahun ni jenama Apple kalau tak silap aku.
Apa-apa pun, congrats lah Arib sebab berjaya siapkan.
(HAHA, apasal aku story pasal Arib pulak ni? =,= )

Berbalik pulak kat cuti sekolah ni,
Best memang lah dah best sebab:
1)Tak payah tanda kedatangan subuh tiap-tiap hari
2)Boleh solat dalam bilik je :)
3)Tak payah lenguhkan kaki berdiri time assembly
4)Dapat gak tengok benda lain selain muka form 5 je..
5)Tak payah nak pakai UNIFORM 24/7

Macam hari tu, malu gila bila time baru sampai rumah
aku pun tukarlah baju, pakai t-shirt
Tiba-tiba ada orang tanya aku, "kau kenapa tucked in dalam rumah?"
Hah, damn betul lah. Ni sebab aku pakai baju dulu baru tukar seluar track.
(nasib baik dia tak sempat snap gambar aku tucked in,fuhh)


P/S; weh, betul laa kau cakap, comel gila gambar H :)