Tuesday, December 14, 2010

I am normal, just like you :) Part 1

Yeah, holiday school special post.
and yesterday, i started doing my holiday homework which my teachers tapau for me, haha
tiba tiba lak ada kesedaran lepas boring online dan habis menonton Gossip Girl: The Townies.

First time nak buat, memang lah kecah sikit sebab dah tak biasa menulis manual sebab dah terbiasa taip pakai keyboard je..
Emm, sebenarnya takde apa apa pun yang menarik utk aku post kali ni, tapi who cares? ni blog aku kot.

Korang nak tau, aku dah connect balik dengan classmates aku time sekolah rendah dulu.
Rindu weh kat dorang, lagi lagi si mamat Destro tu. Aku penah ajar dia makan hacks sambil minum air sejuk. HAHA, time tak matang lagi.
Cuti ni pun kena curi curi masa nak lepak dengan budak sekolah lama.
Dah lah reunion tu aku tak pegi. cambangang =.=
Aku duduk rumah je dari start cuti sampai nak lintas jalan pun dah jadi takut. HAHA :D

Yang paling aku frust, terlepas DLE tahun ni :(
Sapa tau mana nak cari keyboard silicone yang berlampu tu, malam malam aku nak menaip pun kurang nampak. Kalau dulu pakai laptop ada lampu, skrg pakai desktop pulak. Aduh, masalah betul.

Tu jelah kot post kali ni, nak kuar jap ah.

To be continued..
dan dan sebelum tu,
to H, dont worrylah. Ive delete you already :)