Thursday, December 30, 2010

Indo-cafe!

Memang cam haram lah orang indon skrg ni, hishh
Aku tgh lepak lepak, tetiba phone aku pun berbunyi, alah.. dia nak ckp ada inbox je pun
Tapi, phone tu ada kat member sorang ni sbb dia nak send something kat phone dia.
Aku suruh lah dia bacakan inbox tu.
Tiba tiba dia gelak kat aku, then dia tanya: "sejak bila mak kau pandai speaking indon pulak?"
Haha, aku ingatkan dia tanya saja saja. but, lepas dia pass phone kat aku. aku pun baca lah.
"Ni ibu lgi guna Hp polis Tlong isikan credit maxis RM30 ke nombor bru ibu 012xxxxxxx ibu lgi ada msalah kat balai police."
Setahu aku, aku tak panggil mak aku ibu. sakai je indon ni, nak jadi mak aku lah pulak =,=
Aku try lah reply kat dia "kalau nak topup, belajar bahasa melayu elok elok dulu"
Pastu, dia tak reply balik pun. dia busy buat karangan b.m kot agaknya?

So, kepada kat luar sana. janganlah percaya kat message yang bukan bukan ni.
Baik korang topup je kat aku, nanti malam kita text. haha :)