Tuesday, June 28, 2011

Lamo oh lamo


Masa kita kecik kecik, sume orang nak jadi doktor, pilot, polis bila dah besar kan?
Rata rata tak de orang pun nak jadi penyangak walaupun
ramai orang macam tu kat dunia zaman sekarang ni
Tapi, aku just nak cakap yang aku tak mungkin jadi doktor bila dah besar nanti
walaupun, aku ni amik pure science waktu ni
Tu pun terpaksa sebab dah takde course lain kat sekolah ni =,=

Hari tu, kawan aku pegi tengok surgery kat hospital KPJ,
So, dia story ah sikit kat aku.
Aku rasa geli gila bila dia cakap yang doktor tu bedah lutut pesakit tu
Sumpah ngilu gila time dengar dia cerita tu.
Lebih lebih lagi, time synovial fluid tu terpancut pancut keluar dari lutut orang tu
Arghh, tak sanggup aku nak tulis panjang lebar lagi

Conclusionnya, saya tak akan jadi doktor kut bila besau nanti :)
Okeh, chow



p/s; chemist mmg takde kena mengena dengan doktor tao :O