Sunday, June 12, 2011

Lets go to the school


Dulu dulu, mak selalu nyanyi lagu "lets go to the school" kat aku pagi pagi time nak pegi tadika
sekarang dah tua bangka, nak nyanyi jugak kea? haha

Lepas dah dua minggu aku cuti and kena balik awal untuk perkampungan ilmu
Finally, dengan rasminya cuti mid year dah habis. Cepat ann?
Memang lah, korang asyik makan, tido, facebook jea hari hari.
Camne nak manfaat cuti tu, ececeh :P
Ni pun nasib baik dapat outing, so boleh laa aku update jap kat cc.

Post kali ni pun pendek je sebab aku tengah demam ni
Nama pun belajar non stop. Memang sume energy aku all out.
Tau tau je, bangun pagi dah demam.
Nak makan nasik pun pegang sudu terketar ketar cam phone vibrate jea =,=

Lastly, enjoy ah korang punya 2nd semester ni tao :O
Tak payah lah nak homesick homesick lagi..
Tau pun dah tua, buat malu kat orang jea

Oke ah, harap harap korang enjoy hari persekolahan korang sebaik baiknya
Belajar rajin rajin, nanti kita 'fly' sama sama tao, haha

p/s; tak sabau nak pakai baju sekolah, hehe :)