Tuesday, December 13, 2011

Ibuk ibuk, bapak bapak :)

Emm, kali ni takde apa yang penting pun nak cakap.
Just nak kasi tau je pasal education fair @ edu fair untuk remaja lepasan SPM macam kita nih
Alahh, bukannya apa. Cuma ada rasa sayang sikit je kat pelajar yang sebaya dengan aku
Itu yang nak promoted ni, bukan dapat apa pun. Nuffnang pun tak bayar tao :)


siap dah bagi map lagi :D


Education fair nih macam PC Fair lah jugak,
Yang lain nya, booth yang penuh dengan barang komputer tu ditukar dengan
booth yang penuh dengan info pasal universiti atau course yang korang suka laah.
Mana laah tau, korang minat jadi pilot ke engineer kapal ke enn?
So, korang boleh lah tanya dan dapatkan seberapa banyak
info pasal course yang korang suka tuu
Nak tanya pasal universiti yang ada course tuu, yuran dan tanya je laah apa apa ==,

Senang cerita, education fair ni pasal further studies laah :)
Maklumat lanjut, Klik sini
Nanti kalau jumpa aku, jangan buat muka ketat lak.
Nanti keluar goship kau pakai botox baru tau, haha

p/s; mati aku kalau budak SBP 94 jumpa aku, dah lah aku suka bash dorang kat fb