Friday, December 9, 2011

You look fine je i tengok?

Emm, helo? Tengok siapa kembali. Haha, ayat terencat habis
Dah lama tak update blog, busy lah katakan. Hehe
Tapi tapi kan, sekarang dah tak busy dah sebab exam semua dah habis.
Tenene, sekarang duduk rumah tengok movie je lah kot.

Kehidupan selepas habis sekolah memang best
Tapi, boring gila kot.
Seriously, aku rindu tido dah kelas, makan kat kantin, fly malam malam pegi mamak :)
Minggu depan better pegi cari kerja lah. Hushh, chaiyok chaiyok wong!
Tapi lagi sekali, aku malas gila babeng sekarang nih

Everyday goes the same, bangun pagi tak gosok gigi,
bukak phone update twitter, layan nujum pak belalalai sampai tertido balik
then bangun around pukul 2 petang drift drift sikit kat carbon.

Hei hei, saya rajin gak tau. Hari hari saya mandi tao.
Nanti malam saya mesti rajin berjalan pegi mamak, tengok tv besau
macam kat rumah takde tv.
Sampai tengok wallet, lalat pun dah takde dalam tu.
I was like :O camne nak lepak nih?
Then, mentol pun terus menyala and its time to find a job, maybe?
But, no KFC nor McD. Leceh kot kerja sana, i repeat LECEH.